czwartek, 30 stycznia 2014

Ferie

Tak, tak! ja dopiero zaczynam! :d to znaczy, od poniedziałku, no ale jutro sb robie małe wolne :D Dawno Wam nic nie pisałam, ale latam po lekarzach ostatnio i wgl, przygotowania do testów gimnazjalnych, szkoła, nauka i inne duperele zajmuja tyle czasu i zabieraja mi tyle energii że jak wracam do domu, to marzę o drzemce, tylko o drzeeemce :D
A dziś kilka zdjęć ZIMY:D Podobno ma juz sobie pójść, szkoda, że właśnie wtedy kiedy mi się ferie zaczynają :'( U Was też wszystko w lodzie?Aż strach wyjść gdziekolwiek bo od razu można zaliczyć porządną glebę. Ja zaliczyłam  na razie dwie. I to w drodze ze szkoły i do szkoły. Czy to znak żeby do niej nie chodzić? :) w każdym bądź razie, przed moim domem jest istne lodowisko, tylko łyżwy kije, i jakieś coś do grania i hokej :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz