wtorek, 10 grudnia 2013

Świąteczne pomysły-choinka.

Gdy już skończymy świąteczne porządki (ja juz prawie koniec) można przejść do dekoracji. :)
Co zrobić, żeby pokój był świąteczny i miał klimat świąt?
Po pierwsze lampki choinkowe przyczepione gdzieś do ściany, sufitu. Jeśli znajdziecie lampki w kolorze ścian waszego pokoju fajnie wszystko będzie współgrało,  Niestety, nie zrobiłam zdjęć swoich:(
Po drugie choinka. Mała, duża, sztuczna, żywa. Nie ważne. Choinki, muszę przyznać są drogawe. Ja w tym roku mam taką 120 cm, za to osoby można kupić tanio np w biedronce czy jakiś małych sklepikach. :) ja miałam trochę ozdóbek z zeszłych lat (lampki,drewniane figurki, koraliki, trochę bombek) ale udało mi się w biedronce kupić śliczne turkusowe reniferki, a w sklepiku 12 bombek za 8zł.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz