niedziela, 8 grudnia 2013

Tak bardzo...

Tak bardzo zimno.
Tak bardzo wolne.
Tak bardzo długi weekend.
Tak bardzo....NIEBO.

Uwielbiam tekst "tak bardzo...". Pasuje mi wszędzie. :D

Dlaczego "Tak bardzo zimno" ? 
No u mnie od piątku wieje na maksa. Wieje do tego stopnia, że w piątek odwołali lekcje, a do dziś w szkole nie jest grzane.
"Tak bardzo wole"?
No jak już wspomniałam szkoła odwołała zajęcia, a wolne bo dziś niedziela. <3
Why "Tak bardzo długi weekend"?
Gdyż, iż ponieważ, wolne mi sie przedłuży. Skoro w szkole nie jest palone od piątku, to jest max zimno. Więc, jutro też spać do południa. <3
Ale dlaczego"Tak bardzo...NIEBO"?
A no dlatego że mam kilka zdjęć nieba, i chcę je Wam pokazać





A co w następnym poście?
Może post o Brunchildzie? A może już świąteczny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz