wtorek, 15 października 2013

Jesienne Migawki

Jak to  miło poczytać miłe opinie na temat moich zdjęć <3
Niestety, szkoła zajmuje mi tyle czasu że brakuje mi chwilki żeby dodać coś nowego. Może macie jakieś tematy na sesję ? :) może chcielibyście coś zobaczyć?  Może czegoś więcej,czegoś mniej? :) Komentujcie i polecajcie bloga znajomym <3

A dziś jesień :) Mieszkam na wsi więc  liści do okola pełno. Grabienie, grabienie i jeszcze raz grabienie ;/  A za niedługo zima i śnieg. Odśnieżanie, odśnieżanie i jeszcze raz odśnieżanie :p Ale za to śnieg będzie rajem dla mojej Beti :)







2 komentarze:

  1. Jej nowy post ^^ Zdjęcia jak zawsze super! co do tematów zdjęc to może "Pies mój najlepszy przyjaciel" czy coś? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. jeśli uda mi się zrobić zdjęcia Beti (nadpobudliwy bernardyn ;p) to wstawię, a jesli nie to na pewno pojawią się koty :)

    OdpowiedzUsuń