sobota, 26 października 2013

LICHEŃ

Bazylika w Licheniu jest największą w kraju. Wybudowana została w ciągu 10 lat, a zaprojektowała ją Barbara Bielecka. Jak się okazuję nasza licheńska bazylika, znajduje się (UWAGA!) na pierwszym miejscu w rankingu 10 najbrzydszych budowli świata. Szok? Faktycznie, przepychu jest tam duuużo ale żeby na na pierwszym miejscu? 
Mimo wszystko, Licheń znalazł się też w rankingu
10 największych kościołów na świecie.

Ja mam ta przyjemność, że mieszkam całkiem niedaleko Lichenia. Właśnie niedawno odbył się zjazd młodzieży, na którym zrobiłam kilka zdjęć wnętrza.
Przepych?
Kicz?
A może piękno?
Zadecydujcie sami :)





XoXo :*

3 komentarze:

  1. Dla mnie jak najbardziej PIEKNO :)
    pewnie, że obserwujemy, ja już, teraz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :o Przecież Bazylika jest piękna! co jak co ale 1 miejsce?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam często bywam ona jest piękna i cały ten teren też :O
    be sensu..
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    uszatkaa.blogspot.com
    co ty na to żebyśmy obserwowały i NAPRAWDĘ do siebie wpadały. Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz a ja zaraz się odwdzięcze :3 +jeśli zaobserwujesz również na blogovin dam ci 5 komentarzy tylko napisz że obserw na bloglovin :D

    OdpowiedzUsuń