piątek, 11 października 2013

Maliny

Pierwsze skojarzenie jakie mam z malinami to "Balladyna". Tak, tak. Były tam dwie siostry i w ogóle dużo się działo i zbierały one maliny, która będzie miała ich więcej ta zostanie królową, czy coś takiego. świetna lektura :) Ja lubię ją właśnie za te maliny :D
A teraz o zdjęciach. W wakacje przyjeżdża do mnie kuzyn i ZAWSZE robimy jakieś sesyjki. Na razie były robione moim soniakiem, ale mam nadzieje, że już  wte wakacje będziemy mieli dwa aparaty do dyspozycji :) Więc tak, na zdjęciach jest Szymon (któremu dziękuję za dzielne znoszenie moich pomysłów). A więc:







2 komentarze:

  1. Robisz bardzo ładne zdjęcia :) codziennie wchodzę na twojego bloga i patrze czy nie ma jakiś nowych postów :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak miło takie coś usłyszeć :) Bardzo dziękuję :) I jeśli można to polecaj mojego bloga znajomym :)

      Usuń